დღე პირველი
დღევანდელი დღე მნიშვნელოვანი იყო იმით რომ გავეცანი ინტელის ელექტრონულ სახემძღვანელოს და გავიგე მასთან მუშაობის პრინციპი.ასევე პროექტზე დაფუძნებული სწავლების დეტალები,შევქმენით პროექტის პორთფოლი შემდგომი სამუშოებისთვის. გავეცანით პროექტის გეგმის.კეთების პრინციპებს ასევე განვიხილეთ ოცდამეერთე საუკუნის უნარ ჩვევები.
დღე მეორე
ინტელის ელექტრონული სახელმძღვანელოდან ჩამოვტვირთეთ პორთფოლიოს შეფასების რუბრიკა.ვისწავლეთმიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების დასმა. და გავიგეტ რისთვის გამოიყენებამიმართულების მიმცემი საკვანძო სიტყვები.განვიხილეთ ზოგადი და მიმართულების მიმცემი კითხვების დასმა.ვისწავლეთ ბროჰურის კეთება,რომელიც ახსნის პროექტის მნიშვნელობას
.
დღე მესამე
მესამე დღეს მოვახდინე პროექტის თემის სათაურის და მოკლე შინაარსის წარდგენა,პროექტის სამუშაო გეგმაში შევიტანე თემის სათაური და ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გადავიტანე სტანდარტები და მიზნები და პროექტის მოკლე შინაარსი.
დღე მეოთხე
გავაკეთეთ სარეკლამო ბროშურა.ცავსვით ცარცო და სურათები. და ავტვირთეთ საქაღალდეში.ასევე ვისწავლეთ კვლევის კითხვარის გაკეთება და გაგზავნა.
დღე მეხუთე
გავიხსენეტთ წინა დღეებში განვლილი მასალა. შევიტანეთ რედაქტირება სასწავლო პროექტის გეგმაში
გავაკეთეთ ბროშურა.და ავტვირთეთ გუგლის დისკზე.
დღე მეექვსე
გავიგეთ მედია რესურსების კრიტიკული შეფასების შესახებ,და როგორ გავზომოთ ვებ რესურსების კრიტიკული შეფასების დონე ჩვენს შორის და რა დაგვეხმარება საიტების შეფასებაში,გავიგეთ თუ რო,გორ დავადგინოთ საიტების რეიტინგულობა .მოვიძიეთ ინფორმაცია და დავადგინეთ მისი სანდოობა.ასევე ვისწავლეთ გუგლის საშუალებით სურათის ორიგინალურობის დაზუსტება.
დღევანდელი დღე მნიშვნელოვანი იყო იმით რომ გავეცანი ინტელის ელექტრონულ სახემძღვანელოს და გავიგე მასთან მუშაობის პრინციპი.ასევე პროექტზე დაფუძნებული სწავლების დეტალები,შევქმენით პროექტის პორთფოლი შემდგომი სამუშოებისთვის. გავეცანით პროექტის გეგმის.კეთების პრინციპებს ასევე განვიხილეთ ოცდამეერთე საუკუნის უნარ ჩვევები.
დღე მეორე
ინტელის ელექტრონული სახელმძღვანელოდან ჩამოვტვირთეთ პორთფოლიოს შეფასების რუბრიკა.ვისწავლეთმიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების დასმა. და გავიგეტ რისთვის გამოიყენებამიმართულების მიმცემი საკვანძო სიტყვები.განვიხილეთ ზოგადი და მიმართულების მიმცემი კითხვების დასმა.ვისწავლეთ ბროჰურის კეთება,რომელიც ახსნის პროექტის მნიშვნელობას
.
დღე მესამე
მესამე დღეს მოვახდინე პროექტის თემის სათაურის და მოკლე შინაარსის წარდგენა,პროექტის სამუშაო გეგმაში შევიტანე თემის სათაური და ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გადავიტანე სტანდარტები და მიზნები და პროექტის მოკლე შინაარსი.
დღე მეოთხე
გავაკეთეთ სარეკლამო ბროშურა.ცავსვით ცარცო და სურათები. და ავტვირთეთ საქაღალდეში.ასევე ვისწავლეთ კვლევის კითხვარის გაკეთება და გაგზავნა.
დღე მეხუთე
გავიხსენეტთ წინა დღეებში განვლილი მასალა. შევიტანეთ რედაქტირება სასწავლო პროექტის გეგმაში
გავაკეთეთ ბროშურა.და ავტვირთეთ გუგლის დისკზე.
დღე მეექვსე
გავიგეთ მედია რესურსების კრიტიკული შეფასების შესახებ,და როგორ გავზომოთ ვებ რესურსების კრიტიკული შეფასების დონე ჩვენს შორის და რა დაგვეხმარება საიტების შეფასებაში,გავიგეთ თუ რო,გორ დავადგინოთ საიტების რეიტინგულობა .მოვიძიეთ ინფორმაცია და დავადგინეთ მისი სანდოობა.ასევე ვისწავლეთ გუგლის საშუალებით სურათის ორიგინალურობის დაზუსტება.
No comments:
Post a Comment